ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/5/2021/EOG

dotyczące wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj” działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu nowego źródła ciepła dla budynku warsztatu i sali gimnastycznej Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów w Strzelcach Opolskich.

Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr 1529/2019 pn. „Termomodernizacja obiektów Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów” złożonego w ramach konkursu nr 66/NC/OA/3.4/2019/cz.-1-DOTACJA w programie priorytetowym 3.4.1. „Budownictwo energooszczędne. Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie. 

I. Zamawiający

Społeczno-Oświatowe Stowarzyszenie Menadżerów,
ul. Jana Matejki 21,
47-100 Strzelce Opolskie,
tel.: 77 463 00 90

e-mail: branzowamatejki@gmail.com

NIP: 7561247405

REGON: 53115175900000

KRS: 0000055722

II. Podstawa prawna

1. Do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późniejszymi zmianami; dalej zwana PZP).

2. Udzielenie zamówienia publicznego następuje zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zamówienie udzielane będzie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności dla zamówienia publicznego przekraczającego wartość 50 tys. PLN netto.

3. Przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego w ramach projektu realizowane jest w sposób zapewniający w szczególności przejrzystość, zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców.

III. Informacje o Zamawiającym

Społeczno-Oświatowe Stowarzyszenie Menadżerów zostało zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym w dniu 23.10.2001 r. Celem Stowarzyszenia jest:

– prowadzenie działalności promocyjnej i innowacyjnej na rzecz osób, grup pracowniczych, instytucji oświatowych w realizacji ich inicjatyw gospodarczych,

– popularyzacja działań innowacyjnych i wdrożeniowych jednostek i zespołów pracowniczych oświaty,

– upowszechnianie wiedzy teoretycznej i osiągnięć dydaktycznych, wychowawczych oraz praktycznych w prowadzonych przez siebie szkołach,

– działania na rzecz pełnego i konsekwentnego wdrażania w ogniwach oświatowych nowoczesnych mechanizmów organizacyjnych, prawnych i ekonomicznych.

Cele swoje Stowarzyszenie realizuje m.in. poprzez prowadzenie szkół, w tym szkoły w obiekcie objętym planowanymi pracami.

Realizacja przedmiotu zamówienia pozwoli na podniesienie jakości świadczonych usług oraz przyczyni się do zmniejszenia obciążeń dla środowiska poprzez zmniejszanie emisji gazów cieplarnianych i zmniejszenie zapotrzebowania na energię.

IV. Informacje o projekcie

1. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr 1529/2019 pn. „Termomodernizacja obiektów Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów” złożonego w ramach konkursu nr 66/NC/OA/3.4/2019/cz.-1-DOTACJA w programie priorytetowym 3.4.1. „Budownictwo energooszczędne. Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie. 

2. Projekt jest współfinansowany ze środków krajowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

3. W ramach realizacji przedmiotowego projektu planuje się modernizację energetyczną obiektów sali gimnastycznej i warsztatu należących do SOSM.

71240000-2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 – Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

  • 42000000-6 Maszyny przemysłowe

                42100000-0 Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy grzewczej

                               42160000-8 Układy kotłów grzewczych

                                               42161000-5 Kotły grzewcze wody gorącej

  • 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

                09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

                               09320000-8 Para, gorąca woda i podobne produkty

                                               09323000-9 Węzeł cieplny lokalny

  • 51000000-9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

                51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

V. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu nowego źródła ciepła dla budynków warsztatu oraz sali Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów, ul. Jana Matejki 13, 47-100 Strzelce Opolskie.

2. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Strzelce Opolskie, w gminie Strzelce Opolskie. Działka objęta inwestycją ma nr ewidencyjny 1133/114, obręb Strzelce Opolskie.

3. Inwestorem jest Społeczno-Oświatowe Stowarzyszenie Menadżerów, ul. Jana Matejki 21,
47-100 Strzelce Opolskie, tel.: 77 463 00 90, e-mail: branzowamatejki@gmail.com, NIP: 7561247405, REGON: 53115175900000, KRS: 0000055722.

4. Realizacja Projektu, zakłada wykonanie inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj”, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy), przeprowadzenia na jej podstawie robót budowlanych oraz uzyskania niezbędnych pozwoleń.

5. Zamawiający wskazuje, że do zapytania ofertowego dołącza Program Funkcjonalno-Użytkowy, w którym uszczegółowiono opis przedmiotu zamówienia.

6. Ogólny zakres prac obejmuje:

a) opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do realizacji inwestycji, projektów wykonawczych (branży sanitarnej, branży elektrycznej).

b) prace budowlane obejmują:

Sala gimnastyczna

Modernizacja systemu ogrzewania: prace obejmują m.in. demontaż istniejącego kotła węglowego i jego utylizacja, dostosowanie pomieszczenia kotłowni do nowego źródła ciepła  (przyłącz gazowy jest w trakcie realizacji). Nowy kocioł gazowy będzie zasilać centralne ogrzewanie w biurach i pomieszczeniach socjalnych oraz będzie produkować w zasobniku ciepłą wodę użytkową z wykorzystaniem wężownicy. Modernizacji, poprzez ich wymianę podlega, 12 sztuk grzejników. Sala gimnastyczna  będzie ogrzewana gazowymi nagrzewnicami powietrza. Istniejące  grzejniki (faviery) przewidziane są do likwidacji i utylizacji.

Warsztat

Modernizacja systemu ogrzewania: prace obejmują m.in. demontaż istniejącego kotła węglowego, i jego utylizację, dostosowanie pomieszczenia kotłowni do nowego źródła gazowego (przyłącz  gazowy jest w trakcie realizacji). Nowy kocioł gazowy źródło ciepła będzie zasilać centralne ogrzewanie w warsztacie.

7. Zamówienie będzie realizowane na podstawie:

a. Programu Funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 3 do niniejszego postępowania)

b. Dokumentacji projektowej, w tym, projektów wykonawczych (branży sanitarnej, branży elektrycznej);

c. Decyzji, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń.

X. Termin składania ofert oraz związania ofertą.

1. Oferty składane w formie papierowej za pośrednictwem kuriera/poczty bądź osobiście należy składać w dni robocze (pn-pt.), w godzinach od godz. 8.30 do 15.30 od dnia 26.07.2021 r. do dnia 12.08.2021 r.

Końcowy termin składania ofert w formie papierowej za pośrednictwem kuriera/poczty bądź osobiście upływa dnia 12.08.2021 r. o godz. 15.30. 

2. Oferty składane w formie elektronicznej za pośrednictwem e-mail należy składać od dnia 26.07.2021 r. do dnia 12.08.2021 r. przesyłając na adres branzowamatejki@gmail.com

Końcowy termin składania ofert w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail upływa dnia 12.08.2021 r.

3. Decyduje data wpływu. Oferta dostarczona po określonym powyżej terminie nie zostanie rozpatrzona i podlega odrzuceniu.

4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 12.08.2021 r.

XIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści zapytania

1. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Maria Kauza

adres e-mail:  m.kauza.branzowamatejki@gmail.com, tel. 509 431 368  

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując ją wyłącznie na adres email wskazany punkcie 1 lub za pomocą bazy konkurencyjności.

3. Mając na uwadze konieczność zapewnienia Wykonawcom w szczególności równego dostępu do informacji nie dopuszcza się możliwości udzielania wyjaśnień drogą telefoniczną lub osobiście.

4. Termin składania prośby o wyjaśnienie treści upływa dnia 02.08.2021 r.

5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wpływające zapytania w ciągu 2 dni roboczych liczonych od dnia upływu terminu składania prośby o wyjaśnienie treści zapytania.

6. Odpowiedzi na pytania, wyjaśnienia Zamawiającego lub modyfikację treści zapytania będą stanowiły integralną część niniejszego zapytania ofertowego oraz zostaną upublicznione w szczególności poprzez umieszczenie w bazie konkurencyjności.

7. Zamawiający oświadcza, że wszyscy potencjalni Wykonawcy mają taki sam dostęp do informacji dotyczących przedmiotowego zamówienia i żaden Wykonawca nie jest uprzywilejowany względem drugiego, a postępowanie prowadzone jest w sposób transparentny.

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach:

Skip to content